Інтернет-магазин настільних ігор boardgame.com.ua
0 Позиції
0 ₴

Кошик

Замовлення Кошик пустий
  • Немає товарів у кошику.

Контакти

facebook

+38 (067) 31-32-33-4 +38 (066) 31-32-33-4 +38 (093) 66-27-40-0

  • Головна
  • Каталог
  • Глосарій
  • Блог
  • Корисні посилання
  • Як придбати
  • Наші контакти
Back to top

Home Page | Блог | Перше знайомство. DungeonQuest. Особливості руху 25.06.2010

Перше знайомство. DungeonQuest. Особливості руху 25.06.2010

facebook

Поширити у

 

Джерело: fantasyflightgames.com

Розширений попередній огляд, який готувався до виходу настільної гри DungeonQuest, нещодавно з’явився на сайті видавця. Ось про що в ньому йдеться.

З часу анонсу про майбутній випуск DungeonQuest у квітні, була маса захоплених вигуків і спекуляцій щодо цього перевидання. Зберігши дух класичних настільних ігор серії Dungeon Crawl, DungeonQuest в той же час, в ньому буде оновлено ігрова механіка, що зробить її відповідає сучасним вимогам. Крім того, події нової версії DungeonQuest будуть відбувається в світі повному подій Terrinoth, який FFG постійно розвивають у таких грах як Runebound, Descent, Runewars!

Сьогодні ми розглянемо основи руху та дослідження, також поглянемо на одного з героїв і на його шлях крізь це повне небезпечних пасток місце.

Після випадкового вибору героїв і створення підземелля, від 1 до 4 гравців можуть почати, розмістивши пластикові мініатюри своїх героїв по кутах ігрового поля. У свій хід, кожен гравець може або бути схожим на сусідню клітку (але не по діагоналі), або ж почати дослідження даного місця. Після здійснення руху, гравець має розвідати нове місце, і якщо це невивчена кімната, він потягне випадково обраний тайл кімнати підземелля і розмістити його на ігровому полі.


Так як тайли дозволяють рухатися тільки в строго визначених напрямках, вони повинні бути розміщені так, щоб відповідати напрямку вашого руху. Це означає, що вам доведеться пробиратися через тунелі, що звиваються як змії, і небезпечні проходи, зустрічаючи на шляху пастки та ворогів, у спробі дістатися до скарбів в центрі поля, раніше ваших опонентів. Тільки видобувши скарби і повернувшись до виходу з підземелля, через який увійшли, ви можете святкувати перемогу!
Наприклад, чаклунка Challara може почати свій шлях в одному з двох напрямків, так як знаходиться в кутку ігрового поля. У будь-якому випадку, клітка на яку вона походить буде недослідженою (якщо гра тільки почалася), тому вона випадковим чином дістане тайл перемістивши його на порожній простір, на яке вона тільки що перейшла (пам’ятаєте, що напрямки повинні відповідати).
Залежно від тайлу, тепер буде тягнутися карта з однієї зі спеціальних колод, що знаходяться біля ігрового поля. Частіше за все це будуть карти кімнат підземелля, в основному в них міститися різні небезпечні випробування (хоча деякі везучі дослідники можуть знайти цінності, які залишили без нагляду). Але якщо вона наткнулася на один з інших типів кімнат, таких як кімната з пасткою або Павукове лігво, Challara буде дійсно необхідно зібратися з силами для того, щоб вижити.Ми уважно розглянемо події і ворогів в майбутньому огляді. Зараз давайте перейдемо до знайомства з одним із нових персонажів, який може стати одним з ваших улюблених героїв у світі Terrinoth.

Знайомтеся – Challara, сильна чаклунка, про яку йшлося в наших прикладах вище, з давнього і багатого роду, і вона входить у підземеллі Dragonfire для повернення викрадених у неї Kalladra скарбів. Її сили попереджають її про небезпеку, що наближається, що дозволить їй витягнути нову карту підземелля, коли вона відкриває нову кімнату. На її карті Герой, нижче показано всі характеристики цього персонажу, які використовуються як в бою, так і у визначенні результатів інших зустрічей, наприклад, таких як пастки.

Номер у верхньому правому куті (у даному випадку 12) показує кількість життів Challara, і якщо вона отримає стільки ж ран, це буде означати її смерть. У лівому нижньому куті чотири інших трібута, які мають важливе значення при різних перевірках за характеристиками. Це Сила (червоний), Спритність (зелений), Броня (синій), і успіх (жовтий). Якщо, наприклад, Challara увійшла в раніше згадане Павукове Лігво, вона повинна пройти перевірку за силою, щоб пройти через нього. Для цього гравець, який грає за Challara кидає два ігрові кубики. Якщо загальна сума на кубиках більша, ніж сила Challara, вона зазнає невдачі і потрапляє в павукові тенети ще на один раунд! Враховуючи те, що її сила дорівнює лише п’яти, вона буде намагатися уникнути цієї кімнаті в будь-якому випадку.Інші перевірки проходять за тим же принципом, але порівнюються Спритність, Броня або Удача. Різні комбінації характеристик героїв, а також їх унікальні спеціальні здібності, дають великий заряд для того, щоб сідати за гру знову і знову, як і самому так і проти ваших суперників.

Розглядаючи Challara ми підійшли до одного з найбільш захоплюючих і вигідних аспектів перекладу гри DungeonQuest у світ Terrinoth: тепер ви можете перенести вашого улюбленого герой з однієї гри в іншу. Тому ми дуже раді оголосити відмінний бонус для тих, хто придбає гру DungeonQuest. Що для всіх шести нових героїв DungeonQuest в коробці будуть також карти листи персонажів для використання їх в іграх Runebound, Descent: Journeys in the Dark, and Runewars!

Це правда – всі примірники гри DungeonQuest буде комплектуватися шістьма новими ще небаченими фігурками (з того ж пластику і такого ж масштабу, як і для інших ігор у світі Terrinoth), а також необхідними картами, щоб розширити свій ігровий досвід у цих трьох іграх! Дівчина Challara, наприклад, герой, якого описали вище, може відправитися на пошуки пригод в землі в Runebound, взяти участь в жорстоких сутичках в Descent: Journeys in the Dark, або проникнути на територію противника в Runewars.

Слідкуйте за новинами, і оглядами, присвяченими цій грі на нашому сайті. Гра обіцяє бути цікавою.

дюйм Блог

Leave a Reply Cancel reply

Copyright Інтернет-магазин настільних ігор boardgame.com.ua 2016

Boardgame.com.ua © Copyright 2016